Akcje samplingowe

Sampling to pojęcie zapożyczone z języka angielskiego, oznaczające „rozdawanie próbek produktów”. Tego rodzaju działania marketingowe są znane i lubiane przez Klientów, bo jak wiadomo – każdy chce dostawać coś za darmo. Agencja eventowa Show Service zorganizuje akcje samplingowe, które zwiększą sprzedaż Twoich produktów oraz przyniosą dodatkowe zyski.

Sampling bazuje na jednej z reguł wpływu społecznego: wzajemności. Jeśli Klienci otrzymają coś od firmy, będą chcieli odwdzięczyć się, kupując jej produkt. Akcje samplingowe mogą mieć również cel marketingowy – przeprowadzone w odpowiedni sposób ocieplają wizerunek marki i zwiększają jej rozpoznawalność wśród potencjalnych Klientów. Sampling najczęściej stosuje się przy wprowadzeniu na rynek nowego produktu. Równie pozytywne rezultaty odnosi rozdawanie próbek produktu, którego formuła lub receptura uległy zmianie albo też nie został on wcześniej wystarczająco wypromowany.

Zwiększona sprzedaż to nie jedyna korzyść dla producenta. Opinie osób, które zdecydowały się wypróbować oferowany produkt, stanowią niezwykle cenne wskazówki, wspierające późniejsze działania marketingowe.

Zespół Show Service przygotuje dla Ciebie skuteczne i efektywne akcje samplingowe. Zaufaj profesjonalistom!