Promocje sprzedaży

Termin „promocje sprzedaży” obejmuje wiele działań ukierunkowanych na zachęcanie Klientów do skorzystania z oferty przedsiębiorstwa. W zależności od specyfiki branży, w jakiej sytuuje się produkt/usługa, należy dobrać odpowiedni sposób promocji. Show Service przeprowadza swoich Klientów przez proces planowania oraz wdrożenia promocji sprzedaży, który będzie jednocześnie efektywny i skuteczny!

Promocje sprzedaży odnoszą się nie tylko do konsumentów (B2C), ale także przedstawicieli handlowych czy dystrybutorów oferowanych produktów (B2B). Atrakcyjne zniżki czy upusty cenowe z pewnością zachęcą ich do polecenia promowanych artykułów swoim Klientom. Kontrahentom możemy zaproponować także programy lojalnościowe, wiążące się dla nich z określoną gratyfikacją (np. popularne wycieczki zagraniczne, bonusy).

Sposobem na zachęcenie konsumentów (B2C) do zakupu może być konkurs z nagrodami, loteria, wręczenie darmowych próbek, degustacja lub dołączenie do artykułów kuponów rabatowych – voucherów.

Dobrze zaplanowania promocja sprzedaży przełoży się nie tylko na większy zysk, ale również zwiększy rozpoznawalność marki, lojalność klientów i przyczyni się do zdobycia wsparcia pośredników. Warto w nią zainwestować z Show Service!